Eindelijk dat buikje van je dromen: zo krijg je een platte buik!

 
Tip 1: herevalueer je dieet
In dit artikel
Herevalueer je dieet

Lijk je opgeblazen, heb je geen zin in bikinitijd, of voel je na elke maaltijd stiekem de behoefte om je broeksknoop even open te zetten? Met deze tips werk je aan dat platte droombuikje.

Herevalueer je dieet
Wie gezond eet, wordt beloond met een platter buikje. Dat is nu niet bepaald kernfysica. Maar wat eet je dan best? En waar blijf je vanaf?
> Goed: dierlijke proteïnen (mager vlees, gevogelte en vis, liefst gestoomd of gegrild, gekookte eitjes), een kleine portie granen, groene groenten, wortelgroenten (zoals wortels of radijzen), bloemkool, broccoli, prei, vers of gedroogd fruit, zwarte chocolade, water en (kruiden)thee.
> Slecht: sauzen, gefrituurd voedsel, melkproducten met lactose (melk, yoghurt, plattekaas), wit brood, koolzuurhoudende dranken en sappen, gedroogde groenten, kauwgom, snoepjes en zoetigheden, gebak, pasta en rijst.
> Eet op regelmatige tijdstippen en let ook op de manier waarop je eet: zit neer, in een rustige omgeving en neem je tijd. Leg je bestek af en toe even neer en telkens kauw 10 tot 15 keer (zo verteer je sneller). Eet liever gekookt dan rauw voedsel, gebruik niet te veel zout.


Geef deze pagina een score: 

Overzicht van het artikel Zo krijg je een platte buik
Ontdek op wewomen
Test: welke eco-girl ben jij? Celebrities kinderen - volwassenen: Herken jij ze?
Expert in het maken van risotto!Ongewone bruidsjurken
Laatst op wewomen… 20/11/2017
Tips & tricks
4 oplossingen om snel af te vallen aan je buik
Lekker licht koken doe je zo
Water drinken: goed voor lichaam en geest
10 minuten fitness per dag
Alle praktische tips Conditie
 
Artikel Orakel
Je artikel van de dag
 

Volg ons...

... in je mailbox
Schrijf je in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te zijn van de laatste nieuwtjes op wewomen.
  OK
... op sociale netwerken